Saradnicko ucenje pomocu IKT-a
Saradnicko ucenje omogucava da se problemi resavaju u grupama ili sa saradnicima koji su fizicki veoma udaljeni.
Ucenje sa saradnicima koji su fizicki veoma udaljeni jedni od drugih može da bude model informacionog udruživanja, razmatranja i donošenja vaznih odluka. Povezujuci se u veću zajednicu učenika, nastavnika, mentora i ogromnog broja informacionih izvora, studenti mogu da stiču šire, dublje i funkcionalnije obrazovanje. Da bi se ove mogućnosti iskoristile, neophodni su nastavnici sa dobrim i širokim iskustvom poučavanja podržanog komunikacionom tehnologijom.
Naš koncept na već zadatu temu bi bio
otprilike ovakav:
Ucenje sa saradnicima koji su fizicki veoma udaljeni jedni od drugih može da bude model informacionog udruživanja, razmatranja i donošenja vaznih odluka. Povezujuci se u veću zajednicu učenika, nastavnika, mentora i ogromnog broja informacionih izvora, studenti mogu da stiču šire, dublje i funkcionalnije obrazovanje. Da bi se ove mogućnosti iskoristile, neophodni su nastavnici sa dobrim i širokim iskustvom poučavanja podržanog komunikacionom tehnologijom.
1. Struktuiranje nastavnog zadatka i pozitivne međuzavisnosti učenika;
2. Individualna odgovornost;
3. Unapređujuća interakcija ”licem u lice”;
4. Vežbanje socijalnih veština učenika;
5. Vrednovanje grupnih procesa;
6. Prednosti kooperativnog učenja;
7. Strategije kooperativnog učenja;
8. Organizovanje kooperativno učenja u nastavi.
Dodaj komentar |
0 Trekbekovi